FUNGSI DAN TANGGUNGJAWAB
JAWATANKUASA DOKUMENTASI DAN PELAKSANAAN ADALAH SEPERTI BERIKUT:
- Mengadakan mesyuarat di kalangan ahli jawatankuasa bagi
mendapatkan idea atau pandangan berhubung tugas-tugas yang perlu dilakukan
jawatankuasa.
- Merancang aktiviti-aktiviti pelaksanaan Amalan 5S.
- Menyediakan garis panduan atau prosedur
berkaitan Amalan 5S yang perlu diambil tindakan oleh semua warga kerja
Jabatan.
- Membantu kawalan dan pemantauan ke atas penyeragaman yang perlu dilakukan.
- Memaklumkan perkembangan aktiviti jawatankuasa
kepada Jawatankuasa Kerja dalam mesyuarat.
- Menyelenggara fail Jawatankuasa sendiri.
- Melakukan proses semakan fail dokumentasi bagi
Jawatankuasa dan Zon.
- Menyediakan dan memastikan Sudut 5S Jawatankuasa Induk sentiasa dikemaskini dari semasa ke semasa.
- Menyelenggara Bilik 5S
No comments:
Post a Comment