• Mengadakan
mesyuarat di kalangan ahli jawatankuasa
bagi mendapatkan idea atau pandangan berhubung tugas-tugas yang perlu dilakukan
oleh
jawatankuasa.
• Merancang
aktiviti-aktiviti pelaksanaan Amalan 5S.
• Menyediakan
garis panduan atau prosedur berkaitan Amalan 5S yang perlu diambil tindakan
oleh semua warga kerja Jabatan.
• Membantu
kawalan dan pemantauan ke atas penyeragaman yang perlu dilakukan.
• Memaklumkan
perkembangan aktiviti jawatankuasa kepada Jawatankuasa Kerja dalam mesyuarat.
• Menyelenggara
fail Jawatankuasa sendiri.
• Melakukan
proses semakan fail dokumentasi bagi Jawatankuasa dan Zon.
• Menyediakan
dan memastikan Sudut 5S Jawatankuasa Induk sentiasa dikemaskini dari semasa ke
semasa.
• Menyelenggara
Bilik 5S
seterusnya...
No comments:
Post a Comment